gabriellasofies

Tisdag.

Kategori: Allmänt

Idag ska jag jobba på hemmaplan, det blir roligt! Och framförallt är det otroligt skönt att slippa gå upp 05.30 som jag gör när jag åker till Falun. Har ju blivit lite bortskämd med att alltid börja kl 9 och därmed kunna sova längre på morgonen, att jag dessutom är sinnesjukt morgontrött hjälper ju inte direkt till.

Förra veckan gick i ett som vanligt, hade tänkt att uppdatera lite här men jag orkade verkligen inte, var på salongen till åtta varje kväll och sedan åt jag mat och deckade i min säng, typ. Jag avslutade veckan med att åka och hälsa på min fina vän Pauline, om jag är ledig så tycker jag att det är skönt att åka bort ifrån Avesta, kände att kvalitetstid med Pauline och en obokad kalender var precis vad jag behövde i helgen.

Igår var jag i Falun igen, ska även dit imorgon och på Torsdag. Nu börjar det att dra ihop sig på allvar, tre veckor kvar till gesällen, ofattbart! Det känns som att jag ligger i fas iallafall. Det enda som jag inte tagit tag i är långhårsuppsättningen, och det är nog av den anledningen att det finns så många möjligheter vad man kan göra så jag har inte bestämt mig. Jag vill göra det enkelt för mig men samtidigt "känna för" mitt arbete, och jag har inte riktigt gjort det till hundra med något av de alternativen jag provat än. Imorgon ska jag klippa skägg för första gången också, kan bli intressant!

Kvällen igår avslutades med ett telefonsamtal med en saknad vän, jag är så otroligt glad att jag har så bra människor omkring mig som kan peppa mig när jag blir lite trött, puss på dem!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: