gabriellasofies

"Jag jagar något nästan jämt"

Kategori: Allmänt

Nu är jag än en gång sju dagar närmare min gesäll, veckorna går sanslöst fort. Bra på det viset att det kanske blir vår fortare, jag går snart under av det här ständiga mörkret och kylan. Gesällträningen går bra iallafall, jaghar fokuserat mycket på momentet brud under veckan. Brudmomentet är lite knepigt på det viset att man ska fästa en krona och en slöja i håret, och det är massor med regler och riktlinjer att gå efter. Blir det inte perfekt syns det direkt. Tyvärr är det ganska smärtsamt för den stackaren som man ska fästa det här på, Sanna hade en mindre angenäm upplevelse förra veckan när jag tränade på henne, stor eloge för att hon offrar sin hårbotten för min skull dock, en sann vän!

Sen har jag varit lite trött också, och inte riktigt hundra pepp på tillvaron. Man har sina up's and down's så att säga. Jag har iallafall haft en jättemysig helg ute i Hyttbäcken med Milton och Viktor, och det gav mig lite energiboost. Sen har jag investerat i lite vitaminer som ska vara uppiggande också, är det något man ska lägga pengar på är det sin häsla och sitt välmående tycker jag. Man har bara en kropp.

Mitt dilemma är att jag inte kan göra något halvhjärtat, det måste alltid vara all in. Det är både bra och dåligt. Jag försöker att träna på att det är okej att vara dålig ibland, man får finnas ändå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: