gabriellasofies

Vecka ett

Kategori: Allmänt

Första veckan på skolan är redan avklarad, innan jag hade förstått att den börjat i stort sett. Den här årstiden går tiden verkligen galet snabbt, eller så är det bara jag som har mycket att göra? Det har iallafall varit en jätterolig och givande vecka, som sagt har min inställning till gesällen ändrats helt och jag har gått ifrån att vara livrädd till inspirerad. Nästa vecka bli även den en helvecka i Falun för att de resterande sex veckorna varva jobb hemma på salongen med att åka upp till skolan i Falun.

Nu håller jag som bäst på att packa ihop saker för att åka ut till mitt "föräldrahem" i Veddarsbo och spendera kvällen med min familj. Har hunnit med ett pass på gymet nu på eftermiddagen också. Varvade lite löpning på bandet med att försöka göra något produktivt på gymet. Då jag oftast går på instruktörledda pass när jag tränar känner jag mig ganska bortkommen när jag ska försöka att styrketräna själv, det känns som att jag mest glider runt utan att få något vettigt gjort. Jag är nog typen som behöver någon som står brevid mig och säger åt mig vad jag ska göra om det ska bli något gjort.

Imorgon blir det jobb på salongen, jag har saknat det lite i veckan faktiskt. Men först blir det som sagt en kväll i Veddarsbo med min familj och nya numret av ELLE som sällskap.

En bild ifrån min och Sannas lägenhet, vi har massor av pepp och inspirations texter/tavlor, det är en riktigt egoboost lägenhet och jag älskar det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: